Monday 14 September 2015

Back to School








Hey everyone!
It's sad to say that it's been a full week since I've started school. I'm officially in my last year of school which I must admit is quite scary. This summer had been the best one of my life and the reality of walking into school on Monday morning was daunting, but after the first day, I realised that it hadn't even been that bad. I've been lucky to get good teachers, I passed all my AS-Levels meaning that the subject I dropped was my choice and the atmosphere in school is far from stress. I must say, for a last first day. it was a good one. The only way it could be better would be less homework :( Anyway, I hope your time time at school so far hasn't been too bad and I wish you a good year ahead :)




Hej wszystkim!

Ze smutkiem wam mówie że już minął cał pierwszy tydzień szkoły. Jestem oficjalnie w moim ostatnim roku szkoły co mnie przeraża. Tego lata przeżyłam najlepsze wakacje mojego życia i rzeczywistość wchodzenia do szkoły w Poniedziałek rano było zniechęcające, ale po pierwszym dniu zdałąm sobie sprawe że nie jest tak żle. Jak nigdy, mam szczęściee do nauczycielek w tym roku, a dzięki temu że zdałam wszystkie moje AS-Level, mogłam sobie wybrać który przedmiot odrzuce na ten rok. Musze przysnac że jak na pierwszy dzień był on dobry. Tylko jedna rzecz mogłaby polepszyć ten dzień, gdyby tylko było mniej pracy domowej :( W każdym razie, mam nadzieje że dobrze się bawicie w szkole do tej pory, i życzę wam dobrego roku szkolnego pełnego sukcesów :)






Shoes: Office // Bag: Mango

No comments:

Post a Comment